על רקע הזינוק בביקושים לציוד נשימתי: נחנך הסניף ה-120 של יד שרה

    אליהו גרין No Comments on על רקע הזינוק בביקושים לציוד נשימתי: נחנך הסניף ה-120 של יד שרה

    על רקע הזינוק בביקושים לציוד נשימתי ואשפוז ביתי, הסניף ה-120 של יד שרה נפתח בקניון מול החוף בחדרה

    צילום: באדיבות יד שרה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחודש האחרון הוכפל הביקוש למחוללי חמצן ולציוד לאשפוז בית וציוד רפואי ושיקומי בכל סניפי יד שרה וגם בסניף שבמרכז הרפואי הלל יפה בחדרה. בהחלטה מהירה נפתח סניף מרכזי נוסף בקניון מול החוף בחדרה, שיתן מענה ליותר ממאה אלף תושבים בחדרה וסביבתה.

    בחנוכת הסניף השתתפו: הרב אורי לופוליאנסקי והנהלת יד שרה, מר עודד תורג'מן הבעלים של מתחם הקניות מול החוף ווילג' שמימן את הקמת הסניף, הרב ישראל מאיר ביטון רב העיר שקבע את המזוזה, מר צביקה גנדלמן ראש העיר, הרב בן ציון נורדמן חבר מועצת העיר ושר האוצר לשעבר מר משה כחלון.

    צילום: באדיבות יד שרה

    משה כהן מנכ"ל יד שרה אמר בחנוכת הסניף: "המחאה שלנו על האמירות לפיהן יש להכיל את התמותה והתחלואה הקשה בקורונה היא במעשים. אנו פתחים עוד סניף מרווח שיאפשר באופן נגיש לקחת ציוד לאשפוז בית ועוד מאות סוגי פריטים של ציוד רפואי ושיקומי שיאפשר לכל דורש להחלים בביתו בבטחה".

    הרב אורי לופוליאנסקי הודה למר תורג'מן שהתגייס לטובת הקמת הסניף, תוך דאגה לכל הפרטים. "האמירה 'עד מאה ועשרים' לא רלוונטית ליד שרה, מכיוון שכבר בשבוע הקרוב יוקם הסניף ה-121 וסניפים נוספים יוקמו בקרוב". לדבריו של הרב לופוליאנסקי "אחרי שהיה נדמה שגלי התחלואה הקשים מהקורונה נמצאים מאחורינו, בשבועות האחרונים אנו עדים לזינוק בביקושים לציוד נשימתי וחדרי אשפוז, גם בפריפריה, על רקע העומסים הכבדים במחלקות הקורונה. דאגנו לצייד את כל הסניפים בציוד ולוודא שכל מי שיזדקק לסיוע, יוכל לקבל את התמיכה שתאפשר לו להחלים בביתו בצורה בטוחה".

    ראש העיר צביקה גנדלמן, שקטע את חופשתו הפרטית כדי להשתתף בחנוכת הסניף החדש, שיבח את פעילות יד שרה, ושיתף את המשתתפים בסיוע שקיבל אביו בן ה-94 מיד שרה, כשניזקק לסיוע. לדבריו "הסניף החדש יאפשר לכל תושבי חדרה ולעשרות אלפים שמגיעים לעיר מידי יום לקבל את שירותי יד שרה בצורה הנוחה והנגישה ביותר". ראש העיר סיפר שהופתע מהמהירות של הביצוע, מהרגע שביד שרה החליטו על הקמת הסניף, ועד להקמה בפועל עם כל הציוד, על מנת לתת מענה מיידי לאלפי הנזקקים לסיוע.

    צילום: באדיבות יד שרה

    שר האוצר לשעבר, משה כחלון: "מחמם את הלב לראות את ההתנדבות ואת התרומה לקהילה. אין חוויה יותר מרנינה מהחוויה של פתיחת מרכז חסד וסיוע כמו של יד שרה". השר לשעבר איחל ליד שרה ולרב אורי לופוליאנסקי הרבה שנים טובות, והביע את תקוותו להגיע בזרת ה' לחגוג גם את פתיחת הסניף ה-300.



    0 תגובות